Reklamace
Reklamace :
v případě jakékoliv reklamace nás prosím nejdříve dopřed telefonicky kontaktujte a sdělte nám důvod Vaší reklamace. Poté Vám bude naším reklamačním technikem sděleno co nejlepší řešení pro co nejrychlejší a nejpohodnější vyřeření Vaší reklamace.
Některé menší výrobky je možné pro urychlení reklamace zaslat přímo do autorizovaných servisních center naších partnerů, některé výrobky je zase nutné zaslat na adresu naší společnosti a servis některých větších výrobků provádíme přímo na místě u zákazníků my nebo naši dodavatelé.
Reklamace poškozeného zboží při přijetí :
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku.
V případě, že jste obdrželi poškozenou zásilku, takové zboží od přepravce v žádném případě nepřebírejte a kontaktujte naše prodejní oddělení.
V případě, pokud jste zboží převzali je dobré udělat na místě fotodokumentaci a zápis o poškození zapsat do přepravního listu dané společnosti a záznam si vyfotit.
Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku, a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce a hned následně na naše reklamační oddělení reklamace@loxx.cz
V případě dodání výrobku přímo našimi techniky je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah.
Reklamace výrobků, které byly již v provozu :
Reklamace menších výrobků :
Způsob řešení zasláním na adresu naší provozovny : Třída Tomáše Bati 419, 763 02 Zlín Louky
- Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Ideální je původní obal k výrobku, který je přímo určený pro ochranu výrobku při přepravě.
- Výrobek pošlete kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení.
- K výrobku přidejte kopii prodejního dokladu (faktury) .
- Vyplňte formulář pro popis reklamace, který najdete zde.
- Výrobek následně zašlete na výše uvedenou adresu
Způsob řešení vyřízením osobně na adrese naší provozovny : Třída Tomáše Bati 419, 763 02 Zlín Louky
- Na prodejnu přineste vadný výrobek společně s jeho příslušenstvím.
- K výrobku si nachystejte i kopii prodejního dokladu (faktury).
- Na prodejně s Vámi náš reklamační technik vyplní reklamační formulář
Reklamace větších výrobků :
Přímo my, nebo autorizovaní servisní partneři k Vám vyšlou technika, který závadu opraví na místě. U většiny rozměrných výrobků není nutné zasílání do servisu nebo zpět prodejci.
Pokud si nejste jisti jak postupovat, neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum. Rádi vám poradíme!